De ce?

Dacă nu ne-am exprima din punct de vedere artistic, care ar fi diferenţa dintre noi şi roboţi?

marți, 8 decembrie 2009

Munca de acasă

Am descoperit diverse alte plastiline care fac şi ele cam acelaşi lucru...sau poate nu?
Din lipsă de fimo negru, folosesc şi eu cernit negru. Dacă tot iau cernit negru, de ce să nu iau eu şi alte culori?
Iaca mă aşez la masa de lucru şi încep să creez. Rezultă un frumos colier. Ţup la cuptor cu el. După ce se răceşte, nu ştiu ce îmi vine să îndoi de floricică şi dintr-o mişcare, rămân cu două jumătăţi de floricică. Acum, asta nu mi s-a mai întâmplat niciodată cu fimo, deci care este problema?
  • Este cernit-ul mai slab calitativ?
  • Nu am prelucrat eu cum trebuie? Deşi s-a întins foarte bine materialul...hmmm
  • Oare la depozitul de unde a fost adus, nu s-a păstrat în condiţii bune?
  • A fost prea subţire? Deşi iar nu are de ce, am din fimo tot felul de forme ca foicica. de groase.şi sunt elastice, nu se rup ca biscuitele!
Sunt dezamăgită, dar nu mă dau bătută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand cu incredere!

create your own banner at mybannermaker.com!